top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 377


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

گاهی دلت میخواد همه بغضهات از توی نگاهت خونده بشن...

میدونی که جسارت گفتن کلمه ها رو نداری...

اما یه نگاه گنگ تحویل میگیری یا جمله ای مثل: چیزی شده؟؟!!!

اونجاست که بغضت رو با لیوان سکوت سر میکشی

و با لبخندی سرد میگی: نه،هیچی ...

 



نظرات شما عزیزان:

یاغی
ساعت11:20---16 فروردين 1392
نه ، چیزی نشده!!!!!!!!

این روزا به خیلی ها میگم


ببین این لوکسبلاگ باز ریده
من عنوان وبلاگم پریده
یعنی عنوان وبلاگ همه پریده

وقتی پست آپ می کنم ..
نمیشه
یعنی مطلب ارسال میشه
حتی توی لیست آخرین مطالب هم میره
اما نمیاد اول وبلاگ
فقط باید روش کلیک کرد

تو هم اینجوری شدی!!!؟؟؟


من گفتم که بیاید خودمون یه سرویس وبلاگدهی درست کنیم
کسی حرف من پیرمرد رو گوش نکرد


farnazzz
ساعت23:40---15 فروردين 1392
صبحی که به جای عـــشق با یک سیگـــار شروع شود.....
یک شروع دوبـــــاره نیست.......
امتداد پایان اســــــت......
برای کســـــی که دیگر امیــــدی به ادامه ندارد


مرجان جون
ساعت18:12---15 فروردين 1392
سلام عزیزم خوبی میخوام برم تو لوکس بلاگ نمیشه انگاری که فیلترش کرده باشن اونطوری میاد چیکارکنم؟
جواب بده توقسمت وبلاگم باشه منتظرتما؟
marjanjooon.loxblog.com


پرنسس
ساعت13:13---14 فروردين 1392
سلام دادا...سال نوت مبارک!

sahar
ساعت11:44---8 فروردين 1392
تمام چیزی که باید از زندگے آموخت ،

تنها یــــک کلمه است

"مےگذرد"



ولے دق می دهد تـــــا بگــــــــــــذرد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com